Започва кампания за повишаване осведомеността за сърдечната недостатъчност

Boehringer Ingelheim България съвместно с Дружеството на кардиолозите в България стартират информационна кампания „Сърцето говори“ за повишаване осведомеността за сърдечната недостатъчност (СН).

Тя е под надслов „Сърцето говори“ и ще предоставя информация, изготвена с помощта на лекари и на пациенти със сърдечна недостатъчност.

Кампанията има за цел да даде по-широка представа за същността, симптомите и превенцията на хроничното заболяване, както и да помогне на пациенти с тази диагноза да водят пълноценен живот.

В помощ на пациентите със сърдечна недостатъчност и техните близки е създаден и специален сайт https://www.organs-talk.com/bg/, изготвен с помощта на лекари и пациенти.

Повече информация може да намерите на сайта на Дружеството на кардиолозите в България, както и на официалната страница на ДКБ във Фейсбук https://www.facebook.com/BoehringerBG.

Прочетете още по темата