Фотозащитата, според Дерматологични лаборатории Avène,
е глобална стратегия!
Концепция и разработване на фотозащитни продукти, ефикасни и надеждни, с формула с ексклузивна тройна комбинация:
1. Комплекс с минимум фотопротективни агенти за максимум толерантност:
- 1 органичен екран, 3 химични филтри ◊
- Широкоспектърна UVA-UVB защита
- Фотостабилност – стабилизирана формула без октокрилен (патент Pierre Fabre);
◊ За оранжева серия за чувствителна кожа. В бяла серия – 100% минерални екрани, с предназначение за нетолерантна и алергична кожа.
2. Пре-токоферил – фотостабилен прекурсор на витамин Е, мощен антиоксидант за продължителна защита от свободни радикали
3. Термална вода Avène – с успокояващи и антииритативни свойства.
Клинични доказателства за ефикасност спрямо целия слънчев спектър и защита на ДНК:
UVA, UVB, ИЧ и видимата светлина, всички са агресивни за кожата при прекомерно излагане на слънце.
Днес ефектите на UVA и UVB са добре познати, както и необходимостта на защита от тези лъчи. Въпреки това, влиянието на ИЧ (инфрачервените лъчи) и видимата светлина е все още малко понятно…
През последните десетилетия, оценката на фотозащитен продукт се ограничаваше до ултравиолетовото лъчение, докато по настоящем е известно, че 50% от оксидативния стрес, генериран от слънцето на ниво кожа, се дължи на видимата и инфрачервена светлина.(1)
Затова, от първостепенно значение е осигуряването на антиоксидантна ефикасност на слънцезащитните формули спрямо тези лъчения, сериозни ускорители на стареенето на кожата.
Radical Protection Factor е оценен при фотозащитните продукти на Avène, с признание за отлична антиоксидантна защита срещу инфрачервената и видима светлина. (2)
1. Meinke et al. Radical protection by differently composed creams in the UV/VIS and IR spectral ranges. Photochem Photobiol. 2013 Sept-Oct;89 (5)&1079-84.
2. Оценка in vitro на антиоксидантната ефикасност на Avène 50+. Болница Charite – Берлин.
Удоволствие и комфорт с разнообразие от продукти, без алкохол, без силикони, с dry touch ефект, с лека или кремообразна текстура, с прозрачен завършек.
Партньорство с European Skin Cancer Foundation, която информира и подтиква към размисъл обществото относно рисковите фактори в основата на рака на кожата, посредством специфични кампании за превенция, както и с Българското Дерматологично Дружество в кампанията Евромеланома.
*IMS Health – Данни Pharmatrend Франция, Италия, Испания, Германия, Белгия, Австрия, Швейцария и Португалия. Пазар слънцезащитни продукти включващи активатори на пигментацията, автобронзанти, слънцезащитни екрани, продукти за след слънце (освен продуктите за бебета и деца). Слънцезащитни екрани за деца и други слънцезащитни продукти – данни към декември 2014 – продажби по обем и стойност.
* Статията е рекламна